discuţie interioară

Administrator, întreţinere, de ce „cu cine” e mai important decât „cu cine”, maraton şi sume, evenimente, de ce asta, ce vreau cu viaţa mea, ce vreau de la ea,scrie şi iar scrie, o fac ca să îmi eliberez mintea, dacă nici asta nu funcţionează jur că nu ştiu ce mai fac. Îmi doresc să îmi dau shut down, să mă scot din priză câteva zile, poate chiar o săptămână, şi să-mi opresc mintea.

Zile libere, petrecute între aceleaşi gânduri, stări şi „am rămas în urmă”. Deadline-uri trecute, zile goale, libere, cu minţi pierdute. Nopţi de panică, vis de aceleaşi texte şi probleme. Culori, înscrieri, numere pe tricouri. E o viaţă în viteză. Viteză, da. Dar nu e a mea. Viteza, şi parcă nici viaţa uneori.

Certuri pe întreţinere şi o babă nebună care nu vrea să-mi accepte banii, dar mă ameninţă că mă dă în judecată. Nervi şi tremur. Taste şi taburi, treburi, proiecte şi curse, paralele, congruente, ce varză e în mintea mea azi. Aş vrea să-mi dau pauză, singură, o pauză d-aia completă în care să opresc toată nebunia interioară. Spuneai de viteză? Care viteză, când tot ce faci te învârţi în jurul tău ca o oaie? Viteză în afară, viteză interioară, ca un hamster pe roată, fără şanse de scăpare.

Leave a Reply

