goodbye 2012, hello 2013

2013 sounds great! it has a certain ring to it,and it’s going to be great. I know for sure, luandu-ma chiar si dupa primele 2 zile din el. Parca a inceput de mult, parca nu e abia la ziua 3, asa au trecut primele ore de fun, natural, sincer si vesel.

Si e vremea de bilant, caci doar asa pot sa imi dau seama exact cate am facut si ce au insemnat 365 de zile in plus pentru mine.

2012 incepea pe un fond gri si insingurat din nou in tara, unde nu vroiam sa fiu. Si s-a sfarsit cu un grup minunat de prieteni buni din grupul Incubator. 2012 a inceput in Sardinia cu corul Sound, cu care simteam ca nu mai pot sa cant sau sa mai stau, in timp ce 2013 a inceput la Brasov cu 20 de oameni frumosi, naturali si foarte dragi.

2012 e anul in care am cunoscut oameni care mai de care mai misto: Lavinia, Stefana, Bobby, Alexandra Ics,  Poliana, Raluca, Mihaela, Ada, Isolda, Dana, Olivia, Sorin si Vera, Miky, Diana, Geo, Ana, Luiza (la patrat), Marius, Patricia, Vali, Mihai, Marlene, Ioana, Mihai, Stefan, Alexandra, Beldy, Armina, Andreea, Oana, Diana (la patrat), Ella, Razvan, Elena, Irina, Alina (la patrat), Dragos  – iar astia sunt doar cativa.

E anul in care  m-am implicat in 1000 de activitati

Scrie despre tine (al carui rezultat – piesa mea (!) – ar trebui sa fie gata in primavara), unde “traim real in ipostaze imaginare”, lasam mintea sa o ia razna si ne exprimam fara egal, fara masti, ca niste nebuni. Si unde am fost inclusiv trainer o data.

Incubator107, unde am locuit o saptamana, unde am inteles ce inseamna energia dintre oameni si ce magie creeaza ea, cu care am plecat la Cluj (prima calatorie din an) si la Brasov (ultima si…prima din noul an), am organizat ateliere pentru 2 targuri, am invatat sa fac parfumuri, sa am incredere in oameni, sa dansez jazz si swing, sa desenez si sa pictez, sa jonglez, am invatat pe altii colinde, am cantat live cu Late summer, am facut cunostinta cu Labirintul si mai urmeaza multe…

TATAIA, unde am organizat parteneriatele media pentru evenimente (Gem session si Padurea de Sunete – amazing project la care ma bucur ca am putut ajuta), am publicat un articol si un interviu, am incheiat parteneriate media, am urmarit cum se lanseaza numarul 5.

Revista de Povestiri – unde m-am jucat de-a cuvintele – inventate, alambicate, combinate, am organizat lansarea pentru numarul 4, la mare, am pictat cutii cu motani movi si am dat in dar reviste vamaiotilor care citeau.

Scoala de Valori – unde am gasit cadrul acela fain in care sa inveti sa fii mai bun pentru a-i ajuta pe altii sa se dezvolte. Aici am fost (si sunt) manager pe un proiect de educatie non formala pentru adolescenti buni, cu pasiuni, ambitie si talent – EUROEDU, am fost trainer, si am descoperit acest drum, in propriul proiect si in Think Ahead, am avut ocazia sa ii cunosc pe Ivan Patzaichin, Florin Iaru, Luiza Zan, Cristian Lupsa, si am cunoscut oameni minunati, colegii mei, care transforma notiunea de “munca” in ceva ce faci cu scop, pasiune si un tel mai inalt decat persoana ta.

Ce-a mai insemnat anul asta, asa, alandala

– art terapie si coaching
– dans contemporan
– cursuri si traininguri: educatie non-formala in Franta, mai; Metoda Lim Coaching de echipa – Bucuresti; oct, Motivatia – Buc, nov; ReCreiere – Buc, oct; 
–  TEDx, ReStart Edu, 
– prietenii apropiate cu Miky, Ruka si Ada
– concertul Apparat! – minunat!, Royksopp, Akua Naru, Floex + Lesní zvěř, Luiza Zan, Toulouse Lautrec, Subcarpati, 14th, Hyperpotamus,
– concert de Hang si Boluri Tibetane,
– descoperirea Aiurart si a oamenilor minunati care il fac real: Irina si Ion, intr-o seara demna de nuvelele lui Eliade
– am facut parte din performance-ul BB5 al lui Klas Eriksson (da, sunt unul din cei 100 de nebuni care “au dat foc” interului 😛 )
– concerte,festivaluri si eventuri: Garbage, Waldeck, B’estfest, lansarea Turbohalle, Femei pe Matasari, Street Delivery, Chinawoman,
– Noaptea Agentiilor si Noaptea Galeriilor, eXplore Dance Festival – Booty Looty (wow), Napasta in regia lui Radu Afrim, model pentru Ioana care e make up artist
– a insemnat si locuri noi misto: Carol 53, @where, Dianei patru,Ludic, Zoom Cafe, Zona D, discutii lungi peste noapte, nopti nedormite si prietenii incepute/sfarsite, a insemnat multe intrebari si rezolutii,flori primite din senin pe strada, raspunsuri si discutii, a fost un an de desprindere de trecut si de revenire in prezent, un an de noi inceputuri. A fost un an plin.

2013 – incepe where 2012 left off, cu multa energie, aventura si mai multa claritate si viziune.

A inceput deja cu o calatorie la munte, cu dans, zambete si imbratisari, cu un prezent frumos si sanatos alaturi de peste 20 de oameni, cu discutii calde cu Lavinia, cu impartasiri frumoase, cu mafioti, cu noi jocuri invatate, cu voce ragusita de atata cantec, rasete si vorbe, cu dor de ski, de munte, patinaj si sporturi, cu planuri multe de calatorii: Iasi, Campulung, Olanda, Londra – si asta doar in prima luna :P, cu 2 degete prinse in usa de la masina, cu masaj si reiki, cu bucurie pentru binele altora si cu multa multa energie. Ce mai aventura in 2 zile!

Wow ce an!

3 thoughts on “goodbye 2012, hello 2013

Leave a Reply

