corului meu drag

Image

azi mi-am dat seama ca a trecut un an. un an de cand nu am mai apartinut unui grup asa cum am apartinut de Sound, de cand nu am mai simtit legatura aia ca “acasa” intre mai multi. Un an… pare atat de demult momentul in care ne-am despartit, momentul in care a durut ca nu mai sunt cu voi. A trecut un an si-mi e dor. De sentimentul ala ca impreuna cu altii constitui un intreg, de senzatia ca esti unul dintre multi, dar nu singur si pierdut. Imi e dor sa lupt pentru acelasi lucru cu mai multi pentru ca, in cor, indiferent de pareri, certuri, opinii si nepotriviri de caracter, simteam ca avem un scop comun, un sentiment comun care ne aducea impreuna indiferent de orice.

Ce stiu e ca Sound-ul mi-a fost ca o familie, poate chiar familia pe care nu am avut-o.

Am rasfoit albumele de facebook si totul incepe sau se termina cu Baselul. Ma uit la poze (eu nu am salvat tot) si parca ce e in albume nu e tot. Imaginile pe care le vad, care-mi ruleaza “in ochi” sunt altele, ascunse, care dor. Sunt lacrimi de dor inainte de timpul lor, sunt brate care strang in brate si urari care curg, sunt grupuri de oameni in ochii carora nu poti sa te uiti si de ale caror pareri te temi.

Corul Sound ElvetiaPrivesc pozele si simt un amalgam de sentimente si senzatii, desi bun, un pic amar.

un dram de ura, de regret, de furie si invidie pe fericirea si glumele lor si pe a unora dintre ei mai ales.

Am rasfoit albumele foto, am privit toate momentele, de cand am intrat si pana am iesit, si dupa. Sunteti frumosi si fericiti impreuna, nu stiu daca muzica sau compania e cea care va umple de lumina (sau poate aparatele foto sunt de vina 😛 ), dar sa pastrati darul asta cu voi indiferent ce se intampla.

Leave a Reply

