primul training

astazi.

Covorul, coltul cu tablouri, foile, exercitiu. “Cum supravietuiesti in padure?”. “Asta e topul?” Esti sigur? Eli, vreau sa participi. De ce asa? ce spuneti? ce faceti in primul rand in padure, -40de grade, frig si zapada? Cum harta? pai si corpul? măi, voi n-aveţi o părere? Alexandra. Eu, Andrei, Alexandra. Ok, harta, busola, untura, avion, avion foc, râdeţi, şi râdeţi, hai să ne concentram pe exerciţiu. Irina, uite, ea zice să lăsăm whiskey-ul. Party pooper! Hahaha. Whiskey, haine, focul, plecăm, rămânem. Rămânem în urmă. rămânem. eu nu sunt de acord. Dacă rămâi pe loc… eu mor dacă stau pe loc o ora. Eşti grup, nu eşti singur. Şi ceilalţi, ce spuneţi? Eu spun să mergem. Şi focul? Îl facem, din loc în loc. Cum măi, oameni?

Mă umplu de… nu ştiu ce stare, de neastâmpăr. Nu te ascult, nu mă ascultă. Spunem mereu acelaşi lucru. E timpul, pauză (pe bune?). În urmă. în urmă. nu am respectat timpul, nu am făcut exerciţiul.

Eu i-am întrebat pe fiecare separat, au făcut altfel, apoi am discutat si am au ajuns la altă idee. (Eu nu am făcut asta. De ce n-am fost atentă? M-am certat cu Alexandra, m-am certat cu Alex. De ce n-am făcut asta? De ce uitasem că trebuia să fac asta?

Am făcut mai puţin ca alţii. Au pierdut lucruri.. Daca vorbesc cu alţii o să afle că au făcut altfel.

În urmă, in urmă, în urmă.

“Întrebare – răspuns” (fuck, n-am ştiut. Bogdan cum face?) N-aud ce spune Ana. repetă. Încerc să înţeleg şi nu pot. Şi râdem, iar râdem. Şi râdem. Andrei e centrul. Eli, Andrei, Diana. iar eu… râdem, şi râdem.

Hai să facem şi ce am venit să facem. Iar râdem, iar whiskey. iar căldură, plăcere, iar râdem. Nu facem ce ar trebui să facem. Dar am făcut altceva, la dracu! am socializat, ne-am simţit bine. Am dezbătut, ne-am certat, am descoperit un leader

Am dat cuvântul. I-am făcut pe toţi să vorbească, nu i-am ignorat pe cei timoraţi, nu i-am uitat. Hai, Ana, tu ce crezi?

Adi?

Petru, de ce azi eşti Gică?

Outside the box. .. Ok, Pendo. Da, ce să zic. E bine, v-am scoc.

Atunci de ce mă enervez?

Nu trebuie să fie ca mine, e doar o foaie de hârtie, sunt doar regulli. “trebuie să fie”, “şi dacă nu e  ?”… Şi dacă e?!

De ce nu hartă, doar busolă?

Hai scrieţi, hai vorbiţi, hai să fim atenţi la lucru.

Hai să ne concentrăm pe răspunsuri.

Nu ştiu să ghidez exerciţiul, they’re off. iar eu nu ştiu să-i “îndrum”.

E despre carierp sau despre noi pur şi simplu? Răspund tîmpenii. Hai să fim si noi atenţi la ce învăţăm.

Now who’s inside the box? De ce îi bagi înăuntru când ei au sărit afară? De necontrolat!

Astronom, arhitec, un loc, astrofizică, eu vreau să fiu, să fiu, să devin.

De ce i-am forţat inapoi în matcă. They’re off. Mă enervau.

Ai de respectat un lucru, un program, un exerciţiu. Ei nu vor. Cum îi aduc pe drumul cel bun? Lasa-i pe drumul lor. E al lor. Nu te impune.

Iar întârzi. TÂrziu, târziu, ai voce ascuţită, nu-mi place vocea asta, nici ce spune. Întârzi, întârzi, mă supăr.

Nu e ok atitudinea asta. Nu-i aşa. Un trainer nu se supără niciodată pe echipa sa.

Eu sunt ca o cloşcă.

Eu….

Un trainer nu se supără

Nu se supără

Mă supăr, mă supăr.

La lucru

Ne-am descurcat bine. La lucru, ce caut aici? La lucru, e bine, energie, e greu să vezi, lucru, nu te superi, trainer, poziţie, nu te superi, ce caut eu? pe bune?

Plec, spune. oare ştie ce spune? Poate chiar nu-i de mine. De mine. Ce-i de lucru? Au pierdut cu mine.

Un loc calc, cu energie, căldură şi iubire. un loc strâmt între tablouri. Le dă de lucru şi îi lasă singuri. Ei nu vorbesc altele, se ocupă Feedback. Căldură. E bine

Bine-ai venit în echipă. E bine. Primul training. Căldură, e bine. Vino să te îmbrăţişez. Bravo. Hai măi, că e primul!

Leave a Reply

