o saptmana cat o mie sau haos minunat

nu stiu de unde sa incep cu saptamana asta. uitandu-ma in urma nu stiu nici unde a inceput ea si unde se termina. o saptamana perpetua, de invatare si descoperire, de eliberare si intruziune in mine, de scriere, pregatiri si cursuri, de descoperiri, incheieri si inceputuri.

2 joburi, oameni noi, straini every day, pregatire pentru un training pe care il tinem sapt asta, care incepe acum, pt copii de liceu, oamenii de la Scrie de care m-am indragostit din nou, Dor marunt si seri cu luna plina.

ImageE fain cand ai oameni misto langa tine, cand descoperi povesti si te descoperi pe tine. E fain cand cu aceiasi oameni poti sta la povesti langa foc, dar si munci fara oprire pe timp de zi, te poti antrena pentru un joc de actorie, dar si cere un sfat legat de o problema. Weekendul asta a fost o descoperire. A unui loc minunat, a unei echipe, a unei parti din mine.  Si pentru ca pare fals ce scriu acum (dau vina pe re-editare si intrarea in atmosfera de acasa), o sa pun copy paste textul trimis unei prietene:

“Am descoperit niste lucruri, am facut niste legaturi misto intre cauze si evenimente, am gasit tot felul de nereguli..nu stiu ce sa-ti zic, m-am indragostit de oamenii aia (din nou), am aripi si vise, si imi vine sa dansez, si ascult incontinuu piesa pe care ti-am trimis-o. Am decis sa ma intorc la dans contemporan la Costin Manolescu, tipul cu piesa de la inter, sper sa fie bine, am o colega de la Scrie care face la el si e minunat cand gasesti oameni care inteleg cat de minunat e dansul si care inteleg ce inseamna sa vrei prea tarziu sa te apuci de el. nu stiu daca are vreun sens ce ti-am tot scris eu aici, sunt intr-un cumul de cuvinte, idei, vise.
sincer, nu stiu cum imi lipesc eu viata, din bucatile astea faine din care mi-am alcatuit-o, cum sa o fac un intreg. nu simt ca ma scindez, dar imi e sa nu o fac.
haos e si in mine, dar unul minunat”

Leave a Reply

