Cum am castigat concursul Apparat

Creative writing pays off. Not much, not often, but when you write it truthful to yourself, it cannot fail. Even if it is money, a contest or just a warm smile – it’s worthy.

So, cam asa se traduce dorinta  mea extrema de a-l auzi pe Sasha (aka Apparat) in concert sambata si asta e starea pe care muzica lui mi-o da – reverie:

Merg pe strada, grabita, prin multimea morocanoasa de la ora 8 dimineata. toata lumea impinge, se grabeste, totul e un iures. Nu-mi place atmosfera de dimineata. Toti privesc spre pantofi si dau cu servietele in stanga si dreapta ca sa-si croiasca drum, de parca norii le-au coborat de pe cer pe urechi. Imi pun castile in urechi, iar iPod-ul incepe sa cante. “Damn, iar l-am uitat deschis in geanta. Mai am baterie?”. Un sunet strapunge agitatia strazii, zgomotul pasilor se afunda in acordurile fine. “Daytime froze” si timpul se dilata. Ca un fulger, sunetul imi intra in minte. o furnicatura pe sirea spinarii si senzatia de libertate. “Cerul e albastru”, abia acum il observ. Raman la stop dupa ce multimea pleaca. Privesc amuzata schimbul de armate de pe un trotuar pe altul peste zebra stearsa. Cotesc pe acordurile hipnotice ale “like porcelaine”. Azi am nevoie de spatiu, de soare, de Bucurestiul nepopulat sau uitat.

Accelerez pe masura ce ” Arcadia ” aţâţă decibelii in urechea mea, ma intrec cu bicicletele si masinile de pe strada.  traversez semet Calea Victoriei, de-a latul, zig-zagand printre masinile oprite si frustrate de culoarea rosie a semaforului. Sunt libera. De caroserii si roti, de asfalt si cenusiu. Cerul meu e albastru, trotuarul imi e prieten, mangai florile ce-mi ies in cale. 

“Shapes to melt into it’s own/Fact isn’t what you see/not anymore what it used to be/ Hold down your lies/Don’t tell me why/Kiss me goodbye”. 

Leave a Reply

